.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون آموزش وپرورش مازندران:
حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان در مدارس اصل مهم است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان را مسئله و اصلی مهم بیان کرد و گفت: تمامی پروتکل ها در مدارس رعایت می شود.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا دهقان با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس متوسطه اول و مقطع ابتدایی اظهار داشت: سومین مرحله از بازگشایی تدریجی مدارس از روز گذشته در استان کلید خورد و ۲۷۰ هزار دانش آموز ابتدایی و ۱۳۱ هزار نفر از دانش آموزان متوسطه اول مدارس شهری روانه مدارس شدند.

وی با اظهار اینکه آموزش حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی در حال انجام است، گفت: اولین مرحله بازگشایی مدارس از سوم مهرماه و مدارس متوسطه دوم از نیمه آبان ماه اجرا شده است.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس طبق شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا صورت گرفته است و تاکنون ۹۸ درصد دانش آموزان دوز اول واکسن و ۷۵ درصد نیز دوز دوم را دریافت کردند.

دهقان یادآور شد: رانندگان سرویس ملزم به ارائه کارت واکسن هستند و از فعالیت رانندگان بدون ارائه کارت جلوگیری می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان را اصل اول بیان کرد و گفت: تمام تلاش صورت می‌گیرد تا فضای مدارس امن برای حضور دانش آموزان باشد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌ها به مدیران مدارس ابلاغ شده است، گفت: چنانچه فضای کلاس برای حضور دانش آموزان کافی نباشد باید کلاس‌ها به صورت گروه بندی برقرار شود و از خانواده‌ها تقاضای همکاری با اولیای مدرسه را داریم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.